Projekt koszulki z własnym nadrukiem

Już kiedyś przymierzałam się do zaprojektowania nadruku na koszulkę, który będzie łączył sztukę z chorobą Parkinsona. W końcu przyszedł czas aby to sfinalizować. Co prawda jesień i zima nie sprzyjają chodzeniu w samej koszulce, ale grafika nie zestarzeje się i może poczekać.

Zacznę od razu od wizualizacji t-shirta, żeby było wiadomo, o co chodzi.

Jak widać pojawiło sie serce, ale pierwotnie miał być mózg. Jest bardzo prawdopodobne, z czasem pojawi się, bo nawet spodobało mi się to projektowanie i mam ochotę na więcej. Z założenia miało być kolorowo i jest. Poniżej jeszcze wizualizacja na czarnym tle i można zamawiać. Co prawda nie wiem jeszcze gdzie, ale nie będzie z tym  problemu. 

Wzór na koszulce ma podkreślać znaczenie terapii sztuką, a właściwie w moim przypadku autoterapii, jako formy wspierającej leczenie choroby Parkinsona i innych. Obszerniej piszę na ten temat na blogu DeniMix

Tak sobie teraz pomyślałam, że mogę następne wzory gdzieś wstawiać i chyba dobrym pomysłem jest Pinterest. Już zrobiłam oddzielną tablicę, co prawda świeci pustkami, ale myślę, że szybko przybędzie na niej nowych pomysłów. Od razu uprzedzam ewentualne pytania, nie planuję zakładania sklepu z koszulkami. A w przypadku, gdyby ktoś chciał sobie lub komuś zamówić koszulkę z moją grafiką to jest taka możliwość, mogę grafikę udostępnić. 

Mam już kilka nowych pomysłów, zaglądajcie bo pewnie szybko się pojawią. 


Komentarze

Popularne posty